Търси се кола за ГЕОДЕЗИСТ?
-
- administrator
- Мнения: 600
- Регистриран на: Сря Сеп 12, 2007 7:52 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Сигурно всеки има в някаква степен впечатления от невероятните възможности на УАЗ-ките.
Тази която ви представям минава за "бегачка" и по баирите тича, та не се удържа!
Общ изглед:
Интериор:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ще обърна внимание на някои очарователни детайли:
Преди да започне всяко едно приключение с УАЗ-ката, първо от това "кранче" (маса-ключ) до седалката пускаш централно електричеството:
Моето лично обяснение е че УАЗ-ката има толкова много ел. отечки че най-сигурния вариант да не останеш в даден момент без акумулатор, е да спираш и пускаш централно инсталацията.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Километража съвсем неслучайно е спукан по този начин:
Просто вследствие на огромните луфтове за да вкараш първа и трета (от общо четирите скорости) трябва да изблъскаш лоста в таблото, като внимаваш да не си премажеш пръстите - блъскаш само с длан!!!
За съжаление точно там, където влиза първа се намира и километража:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Симпатичните ръчки - р. спирачка, скорости, бавни обороти, преден мост и ръчното превключване между двата резервоара с гориво.
Съвсем без ирония твърдя че тази машина я харесвам много!
Тази която ви представям минава за "бегачка" и по баирите тича, та не се удържа!
Общ изглед:
Интериор:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ще обърна внимание на някои очарователни детайли:
Преди да започне всяко едно приключение с УАЗ-ката, първо от това "кранче" (маса-ключ) до седалката пускаш централно електричеството:
Моето лично обяснение е че УАЗ-ката има толкова много ел. отечки че най-сигурния вариант да не останеш в даден момент без акумулатор, е да спираш и пускаш централно инсталацията.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Километража съвсем неслучайно е спукан по този начин:
Просто вследствие на огромните луфтове за да вкараш първа и трета (от общо четирите скорости) трябва да изблъскаш лоста в таблото, като внимаваш да не си премажеш пръстите - блъскаш само с длан!!!
За съжаление точно там, където влиза първа се намира и километража:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Симпатичните ръчки - р. спирачка, скорости, бавни обороти, преден мост и ръчното превключване между двата резервоара с гориво.
Съвсем без ирония твърдя че тази машина я харесвам много!
Последно промяна от GeoRT на Нед Авг 31, 2008 10:35 am, променено общо 2 пъти.
koлата на геодезиста е джип
ние в нашта фирма имаме една УАЗ - ка, и едно Мицубаши Паджеро къса база и от двата сме доволни / идиото устойчиви машини / минава от всякъде.[/img][/url]
Карал съм Lada Niva, УАЗ-джипка и камионче, ГАЗ-69 и Suzuki Samurai, всички тези са почти от един и същ клас - спартански условия на управление и удобства, добра проходимост, за руските все още се намират части или подръчни материали и в по-затънтените кътчета на Родината. Не много икономични двигатели като се има предвид че са правени за бензин с октаново число по-малко от 90, издържат на бензин менте, само загряват малко повече. Иначе романтика даже и радио нямат някой
Рано е да закъсняваш, късно е да подраняваш.
-
- administrator
- Мнения: 147
- Регистриран на: Чет Сеп 20, 2007 4:40 pm
- Местоположение: Пловдив
- Обратна връзка:
Абсолютна класика! И аз съм имал честта да управлявам УАЗ-фургонче! При него нямаше описания проблем със скоростите , даже влизаха леко и без съединител! . Колкото до радиото, дори в новите модели на Лада Нива, фабрично такова не е заложено, защото вероятността да чуеш нещо е минимална . Какъвто и да е работния автомобил и той си иска поддръжка и ....автомивка!
bpfc 4 life
-
- administrator
- Мнения: 600
- Регистриран на: Сря Сеп 12, 2007 7:52 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Да се върнем на темата.
Мисля че съвсем нелош вариант за служебна кола e SUZUKI VITARA.
По-конкретно: късата база с двигател 1.6 бензин, 80 к.с.
За около 5 - 6 хиляди лева може да се намери такава кола около 1996-та година, даже и с ел. пакет!
Поддръжката и е евтина, което е основен критерий.
Парт-тайм 4х4 (ще рече че обикновено работи само единия мост, другия се включва ръчно), къса скоростна кутия (бавни) и автоматични блокажи на предния мост. Ако случайно на някой не му харесва поведението на автоматичния блокаж, Витарата може да се "мод"-не и да се блокира ръчно по желание на водача.
Лека, пъргава и малка - катерачка!
--------------------------------------------------------
Другото джипче, което много ми харесва е Daihatsu Feroza:
Почти същите възможности, с разликата че от двигателя 1.6 са изкарали 95 конски сили.
Въпросния модел, пък и като цяло Дайхацу са легендарни с издръжливостта си - чупят се само при наистина екстремни усилия.
За съжаление, части се намират трудно, оттам и високата цена на поддръжката.
Иначе ако трябва да избирам между двете, Дайхацу-то печели убедително!
Мисля че съвсем нелош вариант за служебна кола e SUZUKI VITARA.
По-конкретно: късата база с двигател 1.6 бензин, 80 к.с.
За около 5 - 6 хиляди лева може да се намери такава кола около 1996-та година, даже и с ел. пакет!
Поддръжката и е евтина, което е основен критерий.
Парт-тайм 4х4 (ще рече че обикновено работи само единия мост, другия се включва ръчно), къса скоростна кутия (бавни) и автоматични блокажи на предния мост. Ако случайно на някой не му харесва поведението на автоматичния блокаж, Витарата може да се "мод"-не и да се блокира ръчно по желание на водача.
Лека, пъргава и малка - катерачка!
--------------------------------------------------------
Другото джипче, което много ми харесва е Daihatsu Feroza:
Почти същите възможности, с разликата че от двигателя 1.6 са изкарали 95 конски сили.
Въпросния модел, пък и като цяло Дайхацу са легендарни с издръжливостта си - чупят се само при наистина екстремни усилия.
За съжаление, части се намират трудно, оттам и високата цена на поддръжката.
Иначе ако трябва да избирам между двете, Дайхацу-то печели убедително!
-
- administrator
- Мнения: 600
- Регистриран на: Сря Сеп 12, 2007 7:52 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Честно да ти кажа и аз много съм се чудил какво е по-добре - къс или дълъг джип.
В крайна сметка, залагам на късата база.
По-лек, по-пъргав, по-маневрен, по-лесен за вадене като закъса. Дерета, ливади, баири, кал, сняг, камъни... - прелиташ ги!
Истина е, че се натрупва много багаж, когато си в дълги командировки, но него го местиш само от т.А до т.Б и назад, не тичаш по баирите с всичките панаири в колата.
Така или иначе, според моите виждания, една служебна кола не може да обслужва качествено повече от двама геодезисти. Имай си и едно комби или по-голяма лека кола за асфалт и черни пътища и си го товари колкото искаш, но нека джипа ти да е "катерач"!
П.П.
Не че "дългите бази" не вървят, просто аз съм фен на късото.
В крайна сметка, залагам на късата база.
По-лек, по-пъргав, по-маневрен, по-лесен за вадене като закъса. Дерета, ливади, баири, кал, сняг, камъни... - прелиташ ги!
Истина е, че се натрупва много багаж, когато си в дълги командировки, но него го местиш само от т.А до т.Б и назад, не тичаш по баирите с всичките панаири в колата.
Така или иначе, според моите виждания, една служебна кола не може да обслужва качествено повече от двама геодезисти. Имай си и едно комби или по-голяма лека кола за асфалт и черни пътища и си го товари колкото искаш, но нека джипа ти да е "катерач"!
П.П.
Не че "дългите бази" не вървят, просто аз съм фен на късото.
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: Вто Фев 12, 2008 12:16 pm
- Обратна връзка:
А тази витара как вози ? съответно и Даихацуто ?
Може ли да се сравнява с лека кола ?
Понеже и ние сега избираме някаква кола за ходене по нивите, но проблема е че има 100км разстояние между мястото където живеем и където работим.
Тааа трябва хем да е здрава колата, хем да е удобна за пътуване, пък хем и да е ефтина и става малко сложен избора ..
Друг вариант които не е обсъждан тук е покупката на джип от Англия , незнам дали сте ги гледали, но примерно може да се намери сравнително добро Паджеро - 96та година за около 5-6хил. лв.
И може да си вземеш една такава, оставаш я на мястото където работиш, а до там си пътуваш с лека кола.. А то по нивите няма значение че джипката е с десен волан.
Може ли да се сравнява с лека кола ?
Понеже и ние сега избираме някаква кола за ходене по нивите, но проблема е че има 100км разстояние между мястото където живеем и където работим.
Тааа трябва хем да е здрава колата, хем да е удобна за пътуване, пък хем и да е ефтина и става малко сложен избора ..
Друг вариант които не е обсъждан тук е покупката на джип от Англия , незнам дали сте ги гледали, но примерно може да се намери сравнително добро Паджеро - 96та година за около 5-6хил. лв.
И може да си вземеш една такава, оставаш я на мястото където работиш, а до там си пътуваш с лека кола.. А то по нивите няма значение че джипката е с десен волан.
-
- administrator
- Мнения: 600
- Регистриран на: Сря Сеп 12, 2007 7:52 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
От двете, Дайхацу-то е с по-лоша возия, което в никакъв случай не означава че Витарата вози като лимузина!
И двете са каручки.
Аз лично намирам лека романтика, в това колата ти да е "бойна машина" и возията не ми е толкова определяща. Плюс това не мога да се сетя за автомобил с който да пътуваш комфортно, примерно като хванеш под прав ъгъл на браздите в полето.
Десния волан мен лично ме дразни, не бих си купил такава кола.
Иначе базирането на офроудърите в близост до обекта и пътуването с леки коли е най-добрия вариант.
И двете са каручки.
Аз лично намирам лека романтика, в това колата ти да е "бойна машина" и возията не ми е толкова определяща. Плюс това не мога да се сетя за автомобил с който да пътуваш комфортно, примерно като хванеш под прав ъгъл на браздите в полето.
Десния волан мен лично ме дразни, не бих си купил такава кола.
Иначе базирането на офроудърите в близост до обекта и пътуването с леки коли е най-добрия вариант.
-
- administrator
- Мнения: 600
- Регистриран на: Сря Сеп 12, 2007 7:52 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Ето това е прясната ми придобивка:
Ако някой се интересува от модела, ще отговарям на въпроси.
Специално моята Фероза е "мод"-ната.
Стандартно отзад е на ресьори, докато моята е преправена на пружини, също така е вдигната допълнително.
Очевидно, пружините си казват думата, защото возията е изненадващо добра.
Ако някой се интересува от модела, ще отговарям на въпроси.
Специално моята Фероза е "мод"-ната.
Стандартно отзад е на ресьори, докато моята е преправена на пружини, също така е вдигната допълнително.
Очевидно, пружините си казват думата, защото возията е изненадващо добра.